Servicekonferenceudvalg 2024
Servicekonferenceudvalget for den kommende Servicekonference vælges af de delegerede på den forgangne Servicekonference.
Formålet med servicekonferenceudvalget
- at opfange ideer og tanker fra hele Fællesskabet
- at sikre kontinuitet og arbejde imellem Servicekonferencerne
- at tilrettelægge og afvikle Servicekonferencen i det følgende år
- at planlægge arbejdet i komiteerne
- at styrke møderne i komiteerne
Arbejdsopgaver i udvalget
- samle op på beslutninger, der er truffet af Servicekonferencen
- vurdere forslag til Servicekonferencen, der indsendes til Hovedservicerådet
- foretage indstillinger til Hovedservicerådet
- udarbejde forslag til dagsorden til Servicekonferencen
- udarbejde forslag til program for Servicekonferencen
- udarbejde liste over ledige poster, der er på valg ved følgende års Servicekonference
- vedligeholde ”Liste over ikke realiserede Servicekonferencebeslutninger” og indsende den til Hovedservicerådet inden hvert møde i Hovedservicerådet sammen med rapporten til Hovedservicerådet
- vurdere forslag samt emner til workshops til Servicekonferencen i forhold til Traditioner, Koncepter med videre
Medlemmer af Servicekonferenceudvalget 2024
- Der er 12 medlemmer af udvalget
- Formanden vælges på servicekoferencen til det følgende års konference
- Komiteformænd og -sekretærer vælges af de enkelte komiteer til følgende års Servicekonference. Valgene foregår blandt de 2. og 3. års Delegerede (jævnfør Servicehåndbogen)
- En suppleant fra hver komité vælges til at indtræde ved Formandens eller Sekretærens varige forfald
Kontakt Servicekonferenceudvalget
Udvalget kan kontaktes på mail via sekretæren for HSR på aa@anonyme-alkoholikere.dk