Servicekonferenceudvalg 2024

Servicekonferenceudvalget for den kommende Servicekonference vælges af de delegerede på den forgangne Servicekonference.

Formålet med servicekonferenceudvalget

  • at opfange ideer og tanker fra hele Fællesskabet
  • at sikre kontinuitet og arbejde imellem Servicekonferencerne
  • at tilrettelægge og afvikle Servicekonferencen i det følgende år
  • at planlægge arbejdet i komiteerne
  • at styrke møderne i komiteerne

Arbejdsopgaver i udvalget

  • samle op på beslutninger, der er truffet af Servicekonferencen
  • vurdere forslag til Servicekonferencen, der indsendes til Hovedservicerådet
  • foretage indstillinger til Hovedservicerådet
  • udarbejde forslag til dagsorden til Servicekonferencen
  • udarbejde forslag til program for Servicekonferencen
  • udarbejde liste over ledige poster, der er på valg ved følgende års Servicekonference
  • vedligeholde ”Liste over ikke realiserede Servicekonferencebeslutninger” og indsende den til Hovedservicerådet inden hvert møde i Hovedservicerådet sammen med rapporten til Hovedservicerådet
  • vurdere forslag samt emner til workshops til Servicekonferencen i forhold til Traditioner, Koncepter med videre

Medlemmer af Servicekonferenceudvalget 2024

  • Der er 12 medlemmer af udvalget
  • Formanden vælges på servicekoferencen til det følgende års konference
  • Komiteformænd og -sekretærer vælges af de enkelte komiteer til følgende års Servicekonference. Valgene foregår blandt de 2. og 3. års Delegerede (jævnfør Servicehåndbogen)
  • En suppleant fra hver komité vælges til at indtræde ved Formandens eller Sekretærens varige forfald

Kontakt Servicekonferenceudvalget

Udvalget kan kontaktes på mail via sekretæren for HSR på aa@anonyme-alkoholikere.dk